PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Sezi!

Sezi!

Blair a invatat comanda asta mai repede decat propriul nume,asadar va dati seama ca nu e rocket science.
Se ia una bucata catel iubitor+mai multe bucati de carnita (cainele face orice pentru piept de pui fiert..insa nu am face toti orice pentru asta?).
Fie ca alegeti sa va puneti in genunchi precum domnisoara de mai sus, fie ca alegeti sa stati in picioare, nu conteaza, insa eu am ales sa stau in picioare. 
Am chemat-o pe Blair la mine folosind mijloace sonore , am luat intre degete o bucatica de carnita si am dat comanda clar si raspicat, in timp ce am tinut-o in fata cainelui, nu sus ca sa sara dupa ea , nu jos ca sa se aplace dupa ea, ci putin mai sus de capul ei, pentru ca ea sa priveasca spre aceasta in sus. Nu folositi un ton rugator ,pentru ca niciun animal dintr-o haita nu a urmat un lider care se ruga de ei ci pe acela care impune respect (dar asta nu inseamna ca incepeti sa urlati la caine ca sa impuneti respect, asta merge doar la oamenii prosti). Uitandu-se la bucatica de carne pe care nu o mai primeste, cainele va sta singur in sezut, moment in care spuneti "Bravo!" si il mangaiati pe cap si va bucurati de zici ca ati castigat la loto. 
Repetati o saptamana in fiecare zi de cate cinci ori , a patra oara folosind doar comanda , fara sa ii dati bunatati , doar laude,pentru ca in final veti dori sa efectueze comanda fara bucati de piept de pui.
Cand va jucati cu ea ,dati comanda si intotdeauna recompensati-o cu "bravo-ul" de care ziceam.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu